BOLDOGSÁGÓRA 2025. március

A Boldogságórát a “Haragom kifújom” című relaxációs gyakorlattal indítottuk a 2. b. osztályban. A téma feldolgozásához a Mese a szerencsebabról című mesét választottam, majd beszélgetést kezdeményeztem a mindennapi APRÓ ÖRÖMEINKRŐL. Akinek eszébe jutott valami elvehetett egy babszemet és a zsebébe tehette. Mindenki kapott egy virágszirmot, melyre lerajzolhatta mi okoz neki örömöt, majd ebből készültek el az öröm virágai. Az örömforrásokat összekötöttük az érzékszervekkel is. Makrainé Mikitkó Angelika

Az 5.a osztállyal március hónapban az élet apró örömeit kerestük, így többek között tettünk egy Örömkereső sétát az iskola körül. Majd a tanteremben együtt elénekeltük Bagdi Bella: Imádok élni dalát és elkészítették a lányok Vacsorameghívójukat, a fiúk pedig az Apró örömök szigete térképüket. Mivel szeretik a meséket és szívesen képzelik magukat bele ezekbe a történetekbe, így felolvasásra került A tizenkét hónap című mese is. Örömteli időt töltöttünk el együtt ezen a Boldogságórán is. Firtkó Erika

“Hagyj időt magadnak, hogy felfedezd az apró dolgok varázsát. Ez az egyik legszebb módja annak, hogy kapcsolódj a világgal. Ha keresed a csodát, rá fogsz találni.”(MaybellEequay)

Öröm nélkül nehéz élni. A legtöbb ember többnyire nagy élményekhez,  sikerekhez köti az örömeit. Pedig  a mindennapok tele vannak apró örömökkel.  A 7. és a 8.osztályosok 1-1 feladatsor segítségével arra keresték a választ: mik is az igazi örömök? És amire fény derült… Van, hogy  egy kedves mosoly, egy ölelés, egy jó szó, egy forró tea, egy finom illat, amely megnyugvást, örömet jelent. S, hogy mi a cél ? Egy-egy aprósággal szebbé tenni magunk és mások mindennapjait. Barcziné Ondo Szilvia

Alsózsolca, 2025.03.31.

Korály-Varga Renáta

Scroll to Top